Plan Kont umożliwia analizę działalności firmy.

Możemy założyć Plan Kont, dzięki któremu będziemy mogli wydzielić interesujące nas nabycia (zakupy) czyli koszty (np. wydawnictwa i reklama, transport, koszty biura i administracji, itp.) oraz dostawy (sprzedaże) (np. ze względu na rodzaj, miejsce, akwizytorów, itp.).

Nie trzeba będzie wertować dokumentów, aby uzyskać potrzebną informację. Wystarczy zajrzeć do kartoteki Konta. Na potrzeby Księgi program i tak skieruje dokumenty do właściwych rubryk, a dla naszych potrzeb przychody i koszty nie będą wrzucane do wspólnych worków, kolumny 9 i 14.

Także ryczałtowcy, choć w większości nie muszą rejestrować kosztów do celów podatku dochodowego, mogą być zainteresowani strukturą wydatków. Tym bardziej, że i tak rejestrują je na potrzeby podatku VAT.

Plan Kont znajduje się w
Kartoteki – Plan Kont.

Aby zobaczyć więcej komunikatów wejdź do Centrum Serwisowe – nowości.