Plan Kont umożliwia analizę działalności
firmy.
Możemy założyć Plan Kont, dzięki któremu będziemy mogli wydzielić interesujące nas nabycia (zakupy) czyli koszty (np. wydawnictwa i reklama, transport, koszty biura i
administracji, itp.) oraz dostawy (sprzedaże) (np. ze względu na rodzaj, miejsce, akwizytorów, itp.).
Nie trzeba będzie wertować dokumentów, aby uzyskać potrzebną informację.
Wystarczy zajrzeć do kartoteki Konta. Na potrzeby Księgi program i tak skieruje dokumenty do właściwych rubryk, a dla naszych potrzeb przychody i koszty nie będą wrzucane do wspólnych worków,
kolumny 9 i 14.
Także ryczałtowcy, choć w większości nie muszą rejestrować kosztów do celów podatku dochodowego, mogą być zainteresowani strukturą wydatków. Tym bardziej, że i tak
rejestrują je na potrzeby podatku VAT.
Plan Kont znajduje się w
Kartoteki – Plan Kont.
Aby zobaczyć więcej komunikatów wejdź do Centrum
Serwisowe – nowości.